Наша школа
Вхід
Сайт працює
Міні-чат
ПОШУК
Головна » Статті » Новини нашої школи

Тиждень інформатики та математики

Тиждень інформатики та математики

З 10 по 14 лютого 2025 року у Молодійському ліцеї проходив Тиждень інформатики та математики.
Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також виховання самодисципліни та самоорганізації. Впродовж тижня використовувалися різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю їхнього внутрішнього потенціалу.

У рамках Тижня математики та інформатики у ліцеї відбулися цікаві та пізнавальні заходи, які допомогли учням поглибити знання, розвинути логічне мислення та продемонструвати креативність. Одним із ефективних способів розвитку математичної компетентності учнів є залучення їх до проєктної діяльності. У ході тижня математики та інформатики у 5-х класах нашого ліцею учні працювали над індивідуальними проєктами, присвяченими темі «Готуємо зі звичайними дробами». Мета проєкту — допомогти учням усвідомити практичне значення звичайних дробів, навчити їх застосовувати набуті знання в реальних ситуаціях, розвивати дослідницькі навички, критичне мислення та креативність.

Шестикласники взяли участь у веселих математичних конкурсах та іграх, де змогли застосувати свої знання на практиці. Завдання вимагали не лише точності розрахунків, знання термінів та означень, а й нестандартного мислення. Учні 7-А класу змагалися в інтелектуальному марафоні «Хто кращий», демонструючи критичне мислення, винахідливість та креативність.

А учні 6-х, 7-х та 10-х класів створили стінгазети, присвячені різним математичним темам, таким як «Історія великих математиків», «Цікаві факти з математики», «Математичні загадки та їх розв’язання». Стінгазети стали чудовим способом поєднати творчість і навчання, а також надихнути ліцеїстів на глибше вивчення математики.

У рамках Тижня інформатики та математики було проведено низку заходів, спрямованих на популяризацію інформатики, розвиток логічного мислення та підвищення цифрової грамотності учнів. Учні сьомих класів брали участь у вікторинах, де розв'язання логічних задач допомогло їм закріпити знання в ігровій формі. Для мотивації навчальної діяльності учнів на уроках використовувався скреч-постер «Мотиватор», який допоміг дітям не опускати руки і рухатися вперед.

Для учнів 8-11 класів вчитель інформатики провів презентацію власноруч виготовлених дронів для військових, пояснив їхнє функціонування та значення сучасних технологій у розвідці та обороні. Метою демонстрації було показати учням реальне застосування знань з робототехніки, програмування та електроніки у військовій та цивільній сферах та надихнути учнів на участь у волонтерських або технологічних ініціативах, спрямованих на підтримку захисників країни. Також учні мали можливість керувати дроном на симуляторі, що дозволило їм на практиці освоїти основи управління безпілотними летальними апаратами.

У 5–6 класах було проведено виховні заходи, спрямовані на формування навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет, підвищення цифрової грамотності та усвідомлення ризиків, пов’язаних із використанням Інтернету. Заходи пройшли в цікавій та доступній формі, сприяли підвищенню рівня цифрової грамотності учнів та допомогли їм краще зрозуміти правила безпечної поведінки в Інтернеті.

У 9-х класах було проведено уроки на тему «ШІ в житті сучасної людини». На уроках було використано асоціативне дерево, де учні навели приклади використання ШІ на власному досвіді.

У рамках тижня математики та інформатики з учнями 4-А та 4-Б класів було проведено математичну вікторину «Математика — цариця наук» та QR-квест «Таємниці безпечного Інтернету». Учні проявляли свої творчі здібності та зацікавленість під час виконання цікавих та творчих завдань і задач. Працювали в командах, виконували логічні завдання та малювали.

У 3-А класі було проведено конкурс виробів «Геометричні фігури очима дітей». Мета конкурсу — закріплення знань учнів про геометричні фігури. Була використана інсценізація «Жили-були геометричні фігури», а також проведена гра «Маленький архітектор», під час якої діти будували будинок з геометричних фігур.

Для першокласників була проведена математична вікторина «Пізнавайлики». Малюки змагалися у розв’язанні цікавих завдань та продемонстрували свої математичні здібності у веселій ігровій формі.

До уроків та заходів були залучені учні з особливими освітніми потребами, щоб забезпечити рівні можливості для всіх дітей. Для цього було створено доступне та комфортне середовище: використано наочні матеріали, адаптовані відео та інтерактивні завдання відповідно до індивідуальних потреб учнів. Особлива увага приділялася поясненню учням правил безпечного спілкування в Інтернеті, розпізнаванню онлайн-загроз і методам їх уникнення. Такий підхід сприяв активному залученню всіх дітей, розвитку їхньої цифрової грамотності та формуванню відповідального ставлення до користування Інтернетом.

Тиждень інформатики та математики став чудовою можливістю для учнів поглибити свої знання в цих важливих сферах. Протягом тижня було проведено різноманітні заходи, які сприяли розвитку логічного мислення, креативності та практичних навичок учнів. Завдяки проведенню конкурсів, вікторин, створенню стінгазет та інтерактивних занять, учні змогли краще зрозуміти, як математика та інформатика взаємодіють у повсякденному житті та в сучасних технологіях.

Кожен захід вирізнявся оригінальністю проведення, цікавим та актуальним змістом, інформаційною насиченістю, відповідав навчально-пізнавальним, розвиваючим та виховним цілям організації освітнього процесу в закладі освіти. Тиждень математики та інформатики став яскравим прикладом того, що навчання може бути не лише корисним, а й захоплюючим та цікавим!

 
 

Категорія: Новини нашої школи | Додав: Molodia (14.02.2025)
Всього коментарів: 0