У нашому ліцеї відбувся Тиждень соціально-психологічного супроводу, присвячений актуальній темі — збереженню та зміцненню ментального здоров’я учасників освітнього процесу. Протягом тижня психологічна служба закладу організувала комплекс інтерактивних, арт-терапевтичних і мотиваційних заходів, спрямованих на розвиток емоційного інтелекту, підвищення рівня самоусвідомлення, зниження психоемоційної напруги та формування сприятливого психологічного клімату в закладі освіти.
З учнями було реалізовано такі психопрофілактичні активності:
«Твоя щаслива квітка» — творче завдання, що сприяло усвідомленню особистісних джерел радості, внутрішніх ресурсів і позитивних емоцій.
«Скринька щастя» — вправа на розвиток емпатії та доброзичливості через написання мотиваційних послань для себе й однокласників.
«День без досягнень» — ініціатива, спрямована на зменшення тривожності та формування прийняття себе без необхідності постійного самоствердження.
«Коктейль більше позитиву» — колективне створення «рецептів гарного настрою» як засобу формування позитивного мислення.
«Пляшка щастя» — символічне наповнення ємності словами вдячності, теплими спогадами та побажаннями, що підвищували рівень позитивного налаштування.
Із педагогічними працівниками було проведено арт-терапевтичне заняття:
«Мій емоційний сад» — інтуїтивне малювання, яке дало змогу педагогам дослідити та візуалізувати власний емоційний стан за допомогою кольору, форми й асоціацій.
Окрім зазначених заходів, було реалізовано інші форми психологічної підтримки. Тиждень соціально-психологічного супроводу став не лише інструментом психопрофілактики, а й ефективним засобом формування культури піклування про психічне здоров’я в освітньому середовищі.